Motivacija za hujšanje – kako jo ohraniti?

Sodite med tiste številne ljudi, ki so kilograme že »uspešno« izgubili, pa kmalu potem vse skupaj spet pridobili nazaj? Se vam je to zgodilo enkrat, dvakrat ali celo večkrat? Verjetno razmišljate o tem, da ste poskusili že vse: znebili ste se piškotov v skrivnem kotičku omare, odpovedali ste se tudi torti na rojstnodnevni zabavi. A le nekaj tednov kasneje je vaša motivacija za hujšanje izginila neznano kam.

Kar naenkrat se kilogrami na tehtnici niso več premaknili, naveličali ste se dolgočasnih obrokov s kuhano zelenjavo, lahko vas je premamil tudi omamen košček čokolade, ki ste ga našli med pospravljanjem. Najprej ste se pregrešili enkrat, potem dvakrat … in vsi vaši dobri nameni so bili dobesedno uničeni. A brez skrbi, v nadaljevanju smo vam pripravili nekaj učinkovitih nasvetov, s katerimi bo vaša motivacija za hujšanje večja kot kdaj koli prej, vi pa se boste dokončno znebili vseh tistih odvečnih kilogramov.

5 nasvetov za ohranjanje motivacije pri hujšanju

1. Postavite si realne cilje. Vaša dieta bo uspešna le v primeru, da si boste že na začetku zastavili cilje. In to realne! Če boste pričakovali, da boste v enem mesecu shujšali za kar 15 kilogramov, bo motivacija pri hujšanju spet hitro padla na nizko raven. Raje se osredotočite na svoje zdravje in uživanje manjših obrokov hrane. Priporočamo, da si postavite več manjših ciljev, na primer takšne, da boste v enem mesecu zmanjšali oblačila za eno konfekcijsko številko.

2. Napredujte počasi. Ne posegajte po strogih dietah. Uspešni boste le tako, da boste spremenili svoje življenjske navade, ki se jih boste potem lahko držali celo življenje. Kilograme izgubljajte počasi, saj boste na tak način veliko lažje obdržali novo pridobljeno vitkost. Tako se vam bo povečala tudi motivacija za hujšanje.

3. Pričakujte skušnjave. Motivacija za hujšanje je lahko včasih tudi na preizkušnji. Prav vsakdo je občasno podvržen večji ali manjši skušnjavi. Slaščice na rojstnem dnevu, slastni meniji v restavraciji, okusen sladoled v kavarni … Vendar se morate takšni skušnjavi znati uspešno upreti. Če boste pojedli en piškot, je povsem možno, da se potem ne boste znali ustaviti in kaj hitro bo pohrustana cela škatla teh dobrot.

4. Bodite potrpežljivi. Prav vseh, ki so bili že kdaj na dieti, je najbolj strah tistega trenutka, ko se številka na tehtnici ustavi in se ne prikaže želena številka. In to kljub temu, da ste se do potankosti držali svojega prehranjevalnega režima. Takrat se lahko izgubi prav vsaka motivacija za hujšanje. Kaj storiti v tem primeru? Namesto da bi začeli obupavati, si raje čestitajte za vse kilograme, ki ste jih do tega trenutka že izgubili. Zavedati se morate, da je plato povsem naraven del vsakega shujševalnega procesa. Morda morate v shujševalni program vnesti le drobno spremembo, kot je na primer ta, da še nekoliko zmanjšate vnos kalorij. Videli boste, da bodo kilogrami spet pričeli hitro kopneti.

5. Nagradite se. Hujšanje prav gotovo ni enostavno. Potrebno je odrekanje številnim stvarem … Zato si lahko z majhnimi nagradami še kako povečate motivacijo pri hujšanju. A pozor: te nagrade naj ne bodo povezane s hrano. Raje si privoščite masažo, obisk gledališča, klepet s prijateljico ali kakšen nov kos oblačila.

Imate morda tudi sami kakšen nasvet, kako ohraniti motivacijo za hujšanje? Delite ga z nami in drugimi bralci v sekciji za komentarje!

Portal o hujšanju in dietah

Hujsanje.si je spletni portal, namenjen vsem, ki želite izvedeti več o hujšanju in različnih oblikah diet. Uredniki portala smo veliki zagovorniki zdravega načina hujšanja, ki je morda res nekoliko počasnejše, vendar zato toliko bolj učinkovito. Prepričani smo, da boste odkrili veliko novih nasvetov, ki vam bodo na poti do popolno izoblikovanega telesa prišli še kako prav.

Drugi berejo

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja