Hujšanje v trebuh – kako hitro stopiti maščobo?

Prekomerna telesna teža je velik problem ljudi po celem svetu. Ne le, da ni videti najlepše, če s seboj prenašamo dodatne in povsem nepotrebne kilograme, ti so lahko usodni tudi za naše zdravje. V prvi vrsti vsekakor vplivajo že na splošno počutje, a konstantno zadrževanje prekomerne teže vodi tudi v težave s srcem in ožiljem ter v druge bolezni.

Tokrat se bomo posvetili še posebej nadležni temi, to je hujšanje v trebuh. Gre za odvečne kilograme, ki se najraje pokažejo in nam zadajo tudi precej preglavic. Poleg samega videza vplivajo še na zamenjavo naše garderobe in stresne trenutke nekaj mesecev pred poletnimi počitnicami. Torej, kako na hitro stopiti maščobo, ki se je nabrala okoli trebuha?

Pazite pri prehrani!

Prav tisto, kar dajete v usta, se precej hitro pokaže na in okoli vašega trebuha. Namesto tega, da bi vam pridigali, kaj morate jesti, bomo tokrat raje našteli, česa ne smete. Vsekakor se skušajte v največji meri odpovedati sladkorju, vsej hrani iz bele moke in testeninam. Ogljikovi hidrati niso prijatelji vašega trebuha. Govorimo seveda o nadpovprečnem uživanju le teh. Recite tudi STOP alkoholu!

STOP pitju piva
Zmanjšajte količino zaužitega piva in drugih alkoholnih pijač.

Izognite se soli in si zapomnite, da je na dan potrebujete le okrog 4 grame. Namesto pretiranega soljenja jedi te raje bolj domiselno začinite. Ljudje solimo hrano v primerih, ko se nam ta zdi nekoliko premalo okusna. Če boste do okusov prišli z dišavnimi zelmi, soli ne boste pogrešali. V celoti pa izločite uživanje sladkih in gaziranih pijač.

Več gibanja za hujšanje v trebuh

Če boste želeli zmanjšati obseg svojega trebuha in se znebiti maščobnih blazinic, ki so se nesramno nabrale okoli njega, boste morali za to tudi kaj postoriti. Vsekakor se priporoča čim več gibanja ali telovadbe. Zelo prav vam bo prišla hitra hoja (če morda ne marate teči), te pa se poslužite vsaj trikrat na teden. Hitra hoja je učinkovita, če z njo vztrajate vsaj pol ure v kosu.

Zapomnite si, da mora vaše srce delati na večjih obratih kot sicer, pojaviti se mora tudi nekaj znoja. Takrat boste vedeli, da vaše telo dejansko »kuri« maščobne zaloge. Dodajmo, da se boste po vadbi definitivno počutili bolje kot pred njo, tako fizično kot tudi psihično. Verjetno imate v žepu vedno pametni telefon, ta pa zna precej dobro šteti korake. Torej, 10.000 korakov na dan naj bo vaš cilj in hitro hujšanje v trebuh ne bo več težava!

Ne pozabite na magnezij

Magnezij - šumeče tableteKo boste več telovadili, tekli, kolesarili in podobno, boste ob maščobi pokurili tudi nekaj koristnih reči. Nikar pri prehrani ne pozabite na magnezij. Ta ugodno vpliva na stanje vašega kardio-vaskularnega sistema in tudi mišic. Gotovo ste že slišali koga reči, da mu primanjkuje magnezija, ker ga ves čas grabijo krči.

Magnezij lahko seveda v telo vnesete s pomočjo prehranskih dodatkov, kot so na primer priljubljene šumeče tablete, raztopljene v vodi. A magnezij boste našli tudi v hrani, zato kar pogumno sezite po stročnicah in zeleni listnati zelenjavi. Dodajmo, da je obilo magnezija tudi v oreščkih, a so nekateri med njimi preveč nasičeni z maščobami, zato nekoliko bolj previdno z njimi.

Vaje za hitro hujšanje v trebuh

Omenili smo že, da je za hujšanje v trebuh primerna vsaka vrsta vadbe, ki zahteva povišan utrip. To boste zlahka dosegli s hitro hojo, tekom, intenzivnim kolesarjenjem ali ukvarjanjem s kakšnim drugim športom, ki od vas zahteva konstantno gibanje. A pri hujšanju v trebuh vedno pomislimo tudi na priljubljene »trebušnjake«, ki na koncu lepo oblikujejo naše telo.

Trebušnjaki
Trebušne mišice okrepite z izvajanjem trebušnjakov na različne načine.

Največja napaka, ki jo lahko storite pri izvajanju vaj za trebušne mišice, je, da se jih lotite samo na en način. Denimo na edinega, ki se ga spomnite iz osnovne šole. Ena in ista vaja, rezultat pa bolečine v hrbtenici in še kje drugje. Sklop trebušnih mišic je precej raznolik, zato mora biti temu prilagojena tudi vadba. Vaje za sprednje trebušne mišice, pa stranske in tako naprej.

Nekaj načinov vadbe za trebušne mišice:

  1. Ležite na hrbtu, noge dvignete v zrak in jih zadržite na mestu. Že v tem položaju boste začutili delovanje sklopa trebušnih mišic. Nato počasi dvignete trup, zadržite nekaj sekund in spustite tako trup kot noge. To ponavljajte v treh serijah po 10.
  2. Ležite na hrbtu, roke iztegnete nazaj in izmenično dvigujete zdaj levo, zdaj desno nogo. To počnete do trenutka, ko postane zares težko, zdržite še en ali dva giba ter se spočijete.
  3. Postavite se na vse štiri in izmenično suvajte s koleni proti bradi na način, kot bi se vzpenjali v zelo strm klanec.

Vse vaje pa nekako ponavljamo do roba zmogljivosti, saj se šele takrat pričnejo dogajati »čudežne« reči v našem telesu.

Zapomnite si, da je za hujšanje v trebuh potrebno vložiti precej volje in truda, a je zato nagrada na koncu toliko prijetnejša.

Portal o hujšanju in dietah

Hujsanje.si je spletni portal, namenjen vsem, ki želite izvedeti več o hujšanju in različnih oblikah diet. Uredniki portala smo veliki zagovorniki zdravega načina hujšanja, ki je morda res nekoliko počasnejše, vendar zato toliko bolj učinkovito. Prepričani smo, da boste odkrili veliko novih nasvetov, ki vam bodo na poti do popolno izoblikovanega telesa prišli še kako prav.

Drugi berejo

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja