Hujšanje po porodu – kako shujšati?

S prihodom novega družinskega člana se vam je življenje verjetno precej spremenilo. Razmišljati morate o tem, kdaj dojenčka nahraniti, kaj storiti, ko bo začel jokati … ter seveda o tem, kako shujšati po porodu ter se znebiti vseh odvečnih maščobnih blazinic.

Hujšanje po porodu zagotovo ne bo pretežko, če ste nosečnost začeli z normalno telesno težo ter ste v času nosečnosti pridobili le priporočeno število kilogramov. Potrebnih bo le nekaj mesecev in že boste lahko uživali v svojem zdravem telesu. Če pa ste bili že pred porodom pretežki ali če ste se med nosečnostjo zredili preveč, potem bo potrebno nekaj več truda.

Zavedati se morate, kako pomembna je izguba kilogramov po porodu. V nasprotnem primeru se boste lahko kasneje stalno borili s prekomerno telesno težo. Tega pa si ne želite, kajne?

Kako shujšati po porodu?

1. Bodite potrpežljivi. Čeprav si kot novopečena mamica želite, da bi čim prej izgledali tako, kot ste pred porodom, je ena izmed najpomembnejših stvari ta, da si dovolite dovolj časa za hujšanje ter se obenem opremite z dobro merico potrpežljivosti. Hujšanje po porodu se namreč ne bo zgodilo kar čez noč.

2. Izogibajte se striktnim dietam. Morda se sliši čudno, a poporodno hujšanje vsekakor ni povezano le z bolj ali manj omejujočimi dietami. Pri vsaki dieti se boste počutili prikrajšani za določene stvari, to pa lahko še kako sabotira vašo željo po izgubi kilogramov. Poleg tega boste pod velikim stresom tudi zaradi novega družinskega člana, vse to pa lahko vodi do dodatnih kilogramov.

3. Poskrbite za ustrezno prehrano. Hujšanje po porodu naj sestoji iz zdravega prehranjevalnega načrta in zmerne telesne vadbe. Hladilnik napolnite z zelenjavo in sadjem ter si jih privoščite namesto drugih škodljivih prigrizkov. In ne glede na to, kako hitro želite zgubiti kilograme, nikar ne zmanjšajte vnosa kalorij pod 1800 kalorij na dan, še posebej če dojite.

Hujšanje s sadjem in zelenjavo
Namesto po nezdravih živilih raje posezite po zelenjavi in sadju.

4. Založite se s super živili. Zdaj, ko ste postali mama, vaše telo potrebuje še več hranilnih snovi. Zato posezite po živilih, ki imajo visoko hranilno vrednost. Hujšanje po porodu bo s takšnimi živili veliko lažje. Ribe so eno izmed najboljših super živil, ki jih lahko privoščite svojemu telesu. Polne so esencialnih omega-3 maščobnih kislin. Zato vam priporočamo, da si večkrat privoščite ribe, kot so losos, sardine in tuna. Ne pozabite pa tudi na mleko in mlečne izdelke, še posebej na takšne in drugačne jogurte, pa tudi na pusto meso, piščanca in stročnice, ki vsebujejo malo maščob, obenem pa predstavljajo odličen vir beljakovin. S tovrstnimi živili boste siti dalj časa.

5. Ne odpovejte se dojenju. Poporodno hujšanje bo z dojenjem potekalo hitreje, da sploh ne govorimo o tem, kako pomembno je dojenje za vašega otročička. Z dojenjem si lahko privoščite še okrog dodatnih 300 kalorij na dan. A naj vas to dejstvo ne premami: samo zaradi tega, ker dojite, vseeno ne smete jesti vsega, kar vam pač srce poželi.

6. Pijte veliko vode ali nesladkanih čajev. Tudi tu se skriva odgovor na vprašanje, kako shujšati po porodu. S tem ne boste preprečili le dehidracije telesa, temveč tudi napolnili želodec. Tako boste pojedli manj, v skladu z nekaterimi raziskavami pa tudi pospešili svoj metabolizem.

7. Začnite se gibati. Pravilna prehrana je namreč le del poporodnega hujšanja. Nikakor ne smete pozabiti tudi na telesno vadbo. Sprva naj bo res lahkotna, morda le sprehod po bližnji okolici, sčasoma pa lahko v svoj vsakdan vnesete tudi bolj zahtevne vaje. Priporočamo tako aerobne vaje kot vaje za moč.

Hujšanje s tekom
Z rednim tekom boste pospešili proces izgube kilogramov po porodu.

8. Naspite se. To je seveda lažje reči kot storiti, a vseeno vam priporočamo, da skušate ujeti čim več spanca. Če boste ves čas neprespani, boste brez prave volje in motivacije, s tem pa bo tudi hujšanje po porodu težje. Še več! Ko ste utrujeni, vaše telo izloča hormon kortizol, ki lahko pripomore k pridobivanju kilogramov. Zato izkoristite trenutke, ko spi tudi vaš dojenček, ter si odpočijte.

Ste se z izgubo kilogramov po hujšanju že spopadli? Ste bili pri tem uspešni in želite svoje izkušnje deliti z bralci našega spletnega portala? Ali pa morda potrebujete dodaten nasvet? Veseli bomo vašega komentarja!

Portal o hujšanju in dietah

Hujsanje.si je spletni portal, namenjen vsem, ki želite izvedeti več o hujšanju in različnih oblikah diet. Uredniki portala smo veliki zagovorniki zdravega načina hujšanja, ki je morda res nekoliko počasnejše, vendar zato toliko bolj učinkovito. Prepričani smo, da boste odkrili veliko novih nasvetov, ki vam bodo na poti do popolno izoblikovanega telesa prišli še kako prav.

Drugi berejo

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja