Dieta kliničnega centra – UKC dieta

Dieta kliničnega centra ali UKC dieta je 14-dnevna dieta, ki jo je predpisal klinični center. Prvotno naj bi bila namenjena predvsem pacientom, ki so morali pred operacijo na hitro izgubiti kar nekaj kilogramov. Bistvo te diete je namreč v tem, da posamezniku spremeni presnovo in mu tako v zelo kratkem času (dveh tednih) omogoči, da izgubi kar 9 kilogramov.

Veliko je ljudi, ki so se UKC diete že lotili in zadovoljni poročajo, da so oklestili kopico kilogramov. Spet drugi pa so bolj skeptični in trdijo, da tako veliko kilogramov v tako kratkem času ni mogoče izgubiti. Na splošno lahko zapišemo, da večina ljudi, ki upošteva jedilnik diete kliničnega centra, v povprečju izgubi okrog 5 do 6 kilogramov.

Prednosti shujševalne UKC diete

Dieta kliničnega centra temelji na tem, da je potrebno natančno slediti navodilom, saj lahko le tako pridemo do želenih rezultatov. Poleg predpisanega načina prehranjevanja pa UKC dieta zahteva tudi vsakodnevno gibanje. Le s telesno aktivnostjo, vsaj 40 minut na dan, bo dieta zares uspešna – o tem pričajo izkušnje številnih ljudi. Pri tem pa sploh ni pomembno, za kakšno vadbo se boste odločili. Bistvo je v tem, da boste telovadili vsak dan. Na ta način se boste navadili na redno gibanje in se tega držali tudi po tem, ko boste z dieto že končali. Tako boste lažje ohranili primerno telesno težo ter na splošno naredili veliko za svoje zdravje.

14-dnevna dieta kliničnega centra temelji na majhni vsebnosti ogljikovih hidratov. Številni ljudje se je lotijo ravno zato, ker ni še ena izmed dolgočasnih in pustih diet, pri katerih vsak dan jeste ena in ista živila. Njen jedilnik je zelo pester, hrana pa raznolika.

Shujševalna UKC dieta pa ima še eno pozitivno lastnost. Pri njej v nobenem primeru ne gre za stradanje. Strokovnjaki se namreč dobro zavedajo, da striktne diete ne vodijo nikamor. Zaradi prevelikega odrekanja se slej kot prej žalostno končajo, vsi kilogrami pa se hitro pridobijo nazaj. Zato dieta kliničnega centra temelji predvsem na zmernosti, samodisciplini in vztrajanju. Pomembno je torej to, kaj jeste, in ne toliko to, koliko pojeste.

JEDILNIK: 14-dnevna dieta kliničnega centra

Za 14-dnevno dieto kliničnega centra je značilen 7-dnevni prehranjevalni jedilnik, ki ga morate v drugem tednu ponoviti. Pri tem na dan pojeste od 3 do 5 obrokov, pri katerih je natančno določeno, kaj lahko pojeste.

Zanimivo pri UKC dieti pa je ravno to, da tu ne gre za nobeno količinsko omejitev, ki je seveda značilna za številne druge metode hujšanja. Pojedli naj bi namreč ravno toliko, kot vam ustreza. Najbolje bo, da pojeste 5 manjših obrokov na dan, kar pomeni, da poleg zajtrka, kosila in večerje pojeste še 2 malici. Za malico posezite po sadju in zelenjavi. Čez dan morate spiti tudi vsaj dva litra vode.

Ponedeljek

  • Zajtrk: kava brez sladkorja v poljubnih količinah, polnozrnata žemljica
  • Kosilo: 2 kuhani jajci, osoljena špinača, kuhana na vodi
  • Večerja: velik zrezek (18 dag) ali biftek na olju v ponvi, zelena solata

Torek

  • Zajtrk: kava brez sladkorja, 1 mala žemlja
  • Kosilo: velik zrezek, zelena solata, poljubno sadje
  • Večerja: kuhana šunka v poljubni količini

Sreda

  • Zajtrk: kava brez sladkorja, 1 mala žemlja
  • Kosilo: 2 kuhani jajci, zelena solata, 1 paradižnik
  • Večerja: kuhana šunka, zelena solata

Četrtek

  • Zajtrk: kava brez sladkorja, 1 mala žemlja
  • Kosilo: piščanec na žaru, solata
  • Večerja: sadje in jogurt v poljubni količini

Petek

  • Zajtrk: kava brez sladkorja, 1 mala žemlja
  • Kosilo: zrezek na žaru, zelena solata, sadje po izbiri
  • Večerja: kar imate najraje na jedilniku (iz zgoraj navedenega jedilnika)

Sobota

  • Zajtrk: kava brez sladkorja, 1 mala žemlja
  • Kosilo: Kuhana riba ali zrezek na žaru, solata z limono
  • Večerja: kar imate najraje na jedilniku

Nedelja

V nedeljo pa uživajte svoje najljubše jedi v zmernih količinah.

In kako po 14 dnevih, ko se UKC dieta konča?

Po 14 dneh, ko je dieta kliničnega centra zaključena, se začnete prehranjevati običajno. Strokovnjaki priporočajo, da ohranite dnevno telesno aktivnost in raznovrstnost prehrane. V svoj vsakdanji jedilnik vključite dovolj zelenjave in sadja.

Dober tek za vitko linijo!

Portal o hujšanju in dietah

Hujsanje.si je spletni portal, namenjen vsem, ki želite izvedeti več o hujšanju in različnih oblikah diet. Uredniki portala smo veliki zagovorniki zdravega načina hujšanja, ki je morda res nekoliko počasnejše, vendar zato toliko bolj učinkovito. Prepričani smo, da boste odkrili veliko novih nasvetov, ki vam bodo na poti do popolno izoblikovanega telesa prišli še kako prav.

Drugi berejo

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Ne spreglejte

Close